
Вже більше року я не дивлюся телевізор. Усе, що мені потрібно – шукаю і дивлюся в інтернеті.
Вже більше трьох місяців працюю на телебаченні і майже
від кожної другої людини чую фразу: я не дивлюся телевізор.
Зробила опитування у
одній із соціальних мереж, де запитала людей, чому вони надають перевагу:
телебаченню чи інтернету? І результат
мене вразив: зі 100% людей, які взяли
участь в опитуванні 82% надають перевагу інтернету.
За тим же опитуванням, я з’ясувала, що у багатьох є звичка користуватися смартфоном під час перегляду телевізора. Очевидно, що для
більшості людей телевізор є просто фоном для того, щоб займатися своїми
повсякденними справами, а не джерелом важливої і цікавої інформації.
Люди втомилися і від постійних негативних новин на ТБ. Якщо у 2014 –2015 роках це ще півбіди, то зараз їх стало в рази більше. І ми не можемо бути впевнені на 100% у їх правдивості та об’єктивності. В інтернеті, як не як, але можемо перевірити інформацію. Ну, а про «користь» негативних новин я вже писала пост: https://ilonalifeblog.blogspot.com/2018/06/80.html
Також помітна і втома від ток-шоу і аналітичних програм. Людям набридла постійна маніпуляція, «експерти» серед експертів та хайп на проблемах.

То що ж виходить, телебачення - вмирає? Не те, що вмирає, просто наразі воно відійшло на другий план. Але, якщо так справи
будуть просуватися і надалі, то так, незабаром існування телебачення втратить
сенс.
Ви помітили, що вже дуже давно майже усі програми, які транслюються на каналах, є у вільному доступі в інтернеті? Ось це, власне, як на мене, єдиний вихід із ситуації. Люди, може, і будуть дивитися програми, але лише в інтернеті. Серед глядачів ТБ залишиться лише старше покоління, яке не може/не вміє користуватися сучасними гаджетами.
Знову ж таки, опираючись
на опитування, підтверджую свій висновок: головна причина, чому телебачення
стає все менш популярним – контент. Він справді стає неякісним. Телебачення програє
у кількості та якості цікавих програм. Окрім цього, там – більша кількість нав’язування
стереотипів та впливу на людину. Звісно, в мережі теж не без цього. Але більший
вибір – вільний вибір. І ось, власне, про вибір – в інтернеті маса
сайтів, які пропонують перегляд всіляких серіалів і фільмів
в режимі онлайн. Тим більше, ви самі можете
вибирати час перегляду.
Телебачення програє і через стабільну рекламу. Пам’ятаєте,
коли ви дивитеся надзвичайно цікавий фільм, кульмінація і… РЕКЛАМА. В інтернеті
з цим в рази простіше: її можна закрити, перемотати або ж взагалі вимкнути.
Останніх півроку помітила, що майже усі канали нашого
телебачення пропагують заборону інтернету. В окремих передачах, новинах можна почути думку, що інтернет - зло. Інтернет – пропаганда насильства,
маніпуляції та жорстокості.
І насправді, є тут доля правди. Але. Чим більше ми про
щось говоримо, щось забороняємо, тим більше воно набирає популярності. Чим
більше батьки будуть забороняти дітям сидіти в соціальних мережах– тим більше
буде бажання зруйнувати заборону. І повірте мені, сучасні діти знайдуть
способи.
Та, як на мене, суть цієї односторонньої війни зовсім
не у пропаганді зла. Це всього-на-всього боротьба за глядача. Інтернет «вкрав» дуже
багато глядачів. А, як відомо, відсутність переглядів - відсутність
рекламодавців. І, як наслідок, втрата заробітку.
Ось тому і розпочато таку агресивну боротьбу за споживача.
Що буде з телебаченням років через п’ять-десять , покаже
час. Але, проаналізувавши його роботу, приблизний розвиток подій можемо уявити…
Комментарии
Отправить комментарий