Що буде з телебаченням через кілька років?

Картинки по запросу ютуб заміняє телебачення

Вже більше року я не дивлюся телевізор. Усе, що мені потрібно – шукаю і дивлюся в інтернеті.

Вже більше трьох місяців працюю на телебаченні і майже від кожної другої людини чую фразу: я не дивлюся телевізор.

Зробила опитування у одній із соціальних мереж, де запитала людей, чому вони надають перевагу: телебаченню чи інтернету? І результат мене вразив: зі 100%  людей, які взяли участь в опитуванні 82% надають перевагу інтернету.



За тим же опитуванням, я з’ясувала, що у багатьох є  звичка користуватися смартфоном під час перегляду телевізора. Очевидно, що для більшості людей телевізор є просто фоном для того, щоб займатися своїми повсякденними справами, а не джерелом важливої ​​і цікавої інформації.

Люди втомилися і від постійних негативних новин на ТБ. Якщо у 2014 –2015 роках це ще півбіди, то зараз їх стало в рази більше. І ми не можемо бути впевнені на 100% у їх правдивості та об’єктивності. В інтернеті, як не як, але можемо перевірити інформацію. Ну, а про «користь» негативних  новин я вже писала пост: https://ilonalifeblog.blogspot.com/2018/06/80.html

Також помітна і втома від ток-шоу і аналітичних програм. Людям набридла постійна маніпуляція, «експерти» серед експертів та хайп на проблемах.





То що ж виходить, телебачення - вмирає? Не те, що вмирає, просто наразі воно відійшло на другий план. Але, якщо так справи будуть просуватися і надалі, то так, незабаром існування телебачення втратить сенс.

Ви помітили, що вже дуже давно майже усі програми, які транслюються на каналах, є у вільному доступі в інтернеті? Ось це, власне, як на мене, єдиний вихід із ситуації. Люди, може, і будуть дивитися програми, але лише в інтернеті. Серед глядачів ТБ залишиться лише старше покоління, яке не може/не вміє користуватися сучасними гаджетами.

Знову ж таки, опираючись на опитування, підтверджую свій висновок: головна причина, чому телебачення стає все менш популярним – контент. Він справді стає неякісним. Телебачення програє у кількості та якості цікавих програм. Окрім цього, там – більша кількість нав’язування стереотипів та впливу на людину. Звісно, в мережі теж не без цього. Але більший вибір – вільний вибір. І ось, власне, про вибір – в  інтернеті маса сайтів, які пропонують перегляд всіляких серіалів і фільмів в режимі онлайн. Тим більше, ви самі можете вибирати час перегляду.


Телебачення програє і через стабільну рекламу. Пам’ятаєте, коли ви дивитеся надзвичайно цікавий фільм, кульмінація і… РЕКЛАМА. В інтернеті з цим в рази простіше: її можна закрити, перемотати або ж взагалі вимкнути.


Останніх півроку помітила, що майже усі канали нашого телебачення пропагують заборону інтернету. В окремих передачах,  новинах можна почути думку, що інтернет -  зло. Інтернет – пропаганда насильства, маніпуляції та жорстокості.

І насправді, є тут доля правди. Але. Чим більше ми про щось говоримо, щось забороняємо, тим більше воно набирає популярності. Чим більше батьки будуть забороняти дітям сидіти в соціальних мережах– тим більше буде бажання зруйнувати заборону. І повірте мені, сучасні діти знайдуть способи.

Та, як на мене, суть цієї односторонньої війни зовсім не у пропаганді зла. Це всього-на-всього боротьба за глядача. Інтернет «вкрав» дуже багато глядачів. А, як відомо, відсутність переглядів - відсутність рекламодавців. І, як наслідок,  втрата заробітку. Ось тому і розпочато таку агресивну боротьбу за споживача.

Що буде з телебаченням років через п’ять-десять , покаже час. Але, проаналізувавши його роботу, приблизний розвиток подій можемо уявити

Комментарии